სახელწოდება: შემოქმედებითი მოქნილობის რუბრიკა - საბაზო საფეხურის კლასები
აღწერა: მოსწავლისთვის გასაგებ ენაზე დაწერილი რუბრიკა შემუშავებულია საბაზო საფეხურის კლასების მოსწავლეების თვითშეფასებისათვის, რათა განსაზღვრონ, თუ როგორ იყენებენ შემოქმედებითი იდეების განვითარების სხვადასხვა მეთოდს.
ძირითადი სიტყვები: მოდელი, იუმორი, ენა, გამოგონება, შემუშავება
ინსტრუქცია: გამოიყენეთ ეს ჩეკლისტი იმის გააზრებისათვის, თუ როგორ იყენებთ სხვადასხვა სტრატეგიას იმის გასააზრებლად, თუ რომელ შემოქმედებით იდეაზე ღირს მუშაობა.
კატეგორია
კლასი : მე-7
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
შეფასების ტიპი : შემოქმედებითობა
4
|
3
|
2
|
1
|
მოდელები
/ შტრიხები / კანონზომიერება
|
|||
მე ხშირად ვხედავ მსგავსებებს
ძალიან განსხვავებულ ობიექტებსა და იდეებს შორის. მე ხშირად ვპოულობ უჩვეულო
კანონზომიერებებს ენაში, ბუნებასა და ქცევაში.
|
მე ზოგჯერ ვხედავ მსგავსებებს
ძალიან განსხვავებულ ობიექტებს შორის. მე ზოგჯერ ვპოულობ უჩვეულო კანონზომიერებებს
ენაში, ბუნებასა და ქცევაში.
|
სხვისი დახმარებით მე შემიძლია
დავინახო მსგავსებები ძალიან განსხვავებულ ობიექტებსა და იდეებს შორის. მე
ზოგჯერ ვხედავ უჩვეულო კანონზომიერებებს ჩემს გარშემო.
|
მე მიჭირს იმის დანახვა, თუ რა
მსგავსებები აქვს განსხვავებულ ობიექტებსა და იდეებს. მე იშვიათად ვამჩნევ
უჩვეულო კანონზომიერებებს ჩემს გარშემო.
|
იუმორი
|
|||
მე ხშირად მესმის და ვხედავ
იუმორს ენაში, სიტუაციებში, ასევე ჩემს ფიქრებსა და იდეებში. მე ხშირად ვწერ,
ვსაუბრიბ, ვიქცები ან ვხადავ ისე, რომ ხალხი სასაცილოდ თვლის.
|
მე ხშირად ვხედავ იუმორს ენასა
და სიტუაციებში. მე ხშირად ისე ვწერ და ვიქცევი, რომ ხალხი სასაცილოდ თვლის.
|
მე იშვიათად ვხედავ და მესმის
იუმორი ჩემს გარშემო. მე იშვიათად ვქმნი, ვიქცევი ან გამოვხატავ ჩემს თავს ისე,
რომ ხალხი სასაცილოდ თვლის.
|
მე ვერ ვხედავ ან მესმის
იუმორი ჩემს გარშემო. მე არ ვქმნი, ვიქცევი ან გამოვხატავ ჩემს თავს ისე, რომ
ხალხი სასაცილოდ თვლის.
|
ენა:
დაფასება
|
|||
მე ვამჩნევ ძლიერ, საინტერესო,
ჭკვიანურ და ლამაზ ენას წერისას და მეტყველებისას.
|
მე ვამჩნევ ეფექტურ ენას
წერისას და მეტყველებისას.
|
სხვისი დახმარებით, მე ვამჩნევ
ეფექტურ ენას წერისას და მეტყველებისას.
|
მე ვერ ვამჩნევ თუ როდის არის
ენა ეფექტური.
|
ენა:
თამაში
|
|||
მე მიყვარს სიტყვებით თამაში,
ახალი სიტყვების სწავლა ან გამოგონება, მე მიყვარს ცნობილი ფრაზების
არაორდინალურად გამოყენება და ხუმრობების, ქარაგმებისა და კალამბურების შექმნა.
|
მე მიყვარს ახალი სიტყვების
სწავლა და გამოყენება, ასევე ხუმრობების შეთხზვა.
|
ზოგჯერ მე მიყვარს ახალი
სიტყვების სწავლა ან ხუმრობების შეთხზვა.
|
მე არ მაინტერესებს ახალი
სიტყვების სწავლა ან ხუმრობების შეთხზვა.
|
ენა:
გამოყენება
|
|||
მე ენას გამაოგნებლად და უჩვეულოდ
ვიყენებ სხვების გართობის, ინფორმირებისა და დარწმუნების მიზნით.
|
მე ენას ეფექტურად ვიყენებ
სხვებთან კომუნიკაციის დროს.
|
მე მჭირდება დახმარება ენის
ეფექტურად გამოსაყენებლად.
|
მე ენას ეფექტურად არ ვიყენებ.
|
გამოგონება
|
|||
მე ხშირად ვფიქრობ ყოველდღიური
ნივთების გაუმჯობესებაზე, რათა ისინი უფრო ლამაზი და ეფექტური გახდეს. მე ხშირად
ვფიქრობ თუ როგორ შეიძლება საყოფაცხოვრებო ნივთების უჩვეულო გამოყენება ამოცანის
შესრულების მიზნით.
|
მე ხშირად ვხედავ
საყოფაცხოვრებო ნივთების გაუმჯობესების გზებს. მე ზოგჯერ საყოფაცხოვრებო ნივთებს
არაორდინალურად ვიყენებ.
|
სხვისი დახმარებით მე ვფიქრობ
ხოლმე საყოფაცხოვრებო ნივთების გაუმჯობესების გზებზე. მე მჭირდება დახმარება,
რომ მოვიფიქრო, თუ როგორ გამოვიყენო საყოფაცხოვრებო ნივთი არაორდინალურად.
|
მე არ ვფიქრობ საყოფაცხოვრებო
ნივთების გაუმჯობესებაზე. მე იშვიათად ვფიქრობ მათ არაორდინალურ გამოყენებაზე.
|
წარმოსახვა
|
|||
მე ვიყენებ ჩემს წარმოსახვას და
ცოდნას ისეთი იდეებისა და სურათების შესაქმნელად, რომლებიც რეალურ სამყაროში არ
არსებობს, მაგრამ მნიშვნელოვანია ჩემთვის და სხვებისათვის.
|
მე ვიყენებ ჩემს წარმოსახვას
ისეთი იდეების და სურათების შესაქმნელად, რომლებიც არ არსებობს რეალურ სამყაროში.
|
ზოგჯერ მე ვიყენებ ჩემს
წარმოსახვას ისეთი იდეების და სურათების შესაქმნელად, რომლებიც არ არსებობს
რეალურ სამყაროში.
|
მე ჩემს წარმოსახვას იშვიათად
ვიყენებ.
|
შემუშავება
|
|||
როდესაც მე ვწერ, ვქმნი ან
ვმოქმედებ, მე ვიყენებ ჩემს ცოდნას და უნარებს რათა შექმნმა ძლიერ, ლამაზი,
ეფექტური და მნიშვნელოვანი შედეგები მოცემულ დარგში გამაოგნებელი და უჩვეულო ცვლილებების
მოსახდენად ან დამატებების გასაკეთებლად.
|
მე ვიყენებ ჩემს დარგობრივ ცოდნასა
და უნარებს გამაოგნებელი და საინტერესო შედეგების შესაქმნელად.
|
სხვისი დახმარებით, მე ვიყენებ
ჩემს დარგობრივ ცოდნასა და უნარებს გამაოგნებელი და საინტერესო შედეგების
შესაქმნელად.
|
მე არ ვიყენებ ჩემს დარგობრივ ცოდნასა და უნარებს გამაოგნებელი და
საინტერესო შედეგების შესაქმნელად.
|
No comments:
Post a Comment